PREMIUJEMY TWOJE ZAKUPY !!!!!
ZYSKUJ NA ZAKUPACH , ZBIERAJ PUNKTY I WYMIENIAJ JE NA TWOJE ULUBIONE PRODUKTY
zbierasz punkty, wg zasady: 1 zł = 1 pkt.
po każdym zrealizowanym i opłaconym zamówieniu punkty przypiszą się automatycznie do twojego konta w naszym sklepie i już tylko Ty decydujesz na jakie produkty będziesz go wymieniać
LISTA PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH ZA PUNKTY ZNAJDUJE SIĘ POD TYM BANEREM :
JUŻ TERAZ SWOJE PUNKTY MOŻESZ RÓWNIEŻ WYKORZYSTAĆ NA DARMOWĄ DOSTAWĘ :
KAŻDY ZAKUP W SKLEPIE - DROGERIA EUROPEJSKA I DROGERIA USA
ZBLIŻA CIĘ DO GRATISOWEGO PREZENTU
SKORZYSTAJ JUŻ DZIŚ
REGULAMIN :
1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym
Program lojalnościowy oferuje możliwość wymiany punktów na produkty oraz tańszego zakupu produktów za pomocą sklepów FIMAX TRADE
2. Uczestnictwo
3. Zasady naliczania punktów
X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 135,6 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 136 zł). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.
4. Przelicznik wartości zamówienia na punkt
Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywany przy naliczaniu punktów , jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Zasada naliczania punktów według Przelicznika wartości zamówienia na punkt została omówiona w punkcie "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.
5. Typy / statusy punktów
Punkty Oczekujące - są to punkty automatycznie przyznawane w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Punkty oczekujące, oczekują na weryfikację z naszej strony. Weryfikacja oznacza zmianę statusu punktów oczekujących na jeden spośród dwóch następnych statusów (zaliczone lub anulowane). Punkty oznaczone statusem oczekujące - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty Zaliczone - są to punkty zatwierdzone przez nas. Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone nastąpi w momencie, kiedy wiadomo, że dana transakcja (zakup) została sfinalizowana. Punkty oznaczone statusem zaliczone są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty Anulowane - są to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie nie dojścia do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie). Punkty oznaczone statusem anulowane - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty Wykorzystane - są to punkty, które klient wykorzystał do zapłaty za zamówione produkty. Punkty wykorzystane są uwzględnione w saldzie punktów klienta automatycznie w momencie płatności punktami za zamówienie. Punkty oznaczone statusem wykorzystane są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
6. Weryfikacja punktów
Tel. | 607 39 55 39 |
biuro@fimax.pl | |
Infolinia czynna | Pon.- Pt. 8.00 - 19.00 |
Infolina czynna | Sob. 8.00 - 17.00 |
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.